I THINK YOU SHOULD SPEAK NOW!

CHACHA! Nu startas ponnyryttare upp igen, bättre än nånsin! Denna gången kommer jag blogga här lite då och då tillsammans med Ida och Wilma. Och ja, jag vettifan vad det är med headern, ska fixa det när jag har tid. Likaså kategorierna.

Jag heter då Lovisa och har känt Ida i alla år, och Wilma i typ två år? Det är najs i alla fall. Vi har bland annat varit på AW tillsammans två gånger, alla tre.
Jag har en egen ponny som heter Foxy Padraic, men det är ingen som kan uttala Padraic så vi kollar honom Foxy ;). Han är en connemaravalack från Irland som blir 7 nu vid årskiftet och jag har haft honom i snart ett och ett halvt år. Vi tävlar upp till LB hoppning och lätt fälttävlan men satsar på att kunna komma upp i klasserna så småningom, men man får ju börja nånstans liksom. Han kunde ingenting när jag fick honom så;).

Igår hoppade jag och Foxy julklappshoppning på vår hemmaklubb Flyinge Ryttarförening. Det gick bra, han var totalhyper och skitrolig! Vi fick dock en rivning på tvåan för jag fick inte tillbaka honom ordentligt och det var ett räcke så ;) Kul hade vi i alla fall, och efter en fika med alla Flyingekompisar var humöret på topp! :)

Oooooch, GOD JUL ALLA :D


Sjukt söt bild på mig, Wilma och Ida, veet ;*

För att vi är helt normala ;)

Jag och Foxy i somras :)

Jag och min överdrivet muppiga och fett söta ponny! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0