Hallo ;)

Kan börja med att berätta att jag är fett nöjd med min lille pownie efter dagens pass! Tränade lite med övergångar och travbommar till en början, sen hoppade vi små kryss (eller ja, det började som det, på slutet blev det ett högre kryss och ett räcke på en meter) på en åtta. I början sprang han lite och var ganska het men sen blev han mjuk och väldigt fin och han lyssnade bra! Ville pussa ihjäl honom efteråt men sen såg jag hur smutsig och lerig han var och avstod från det. Nyårsafton på lördag dårå, min familj ska hem till Ida precis som förra året! En tjej som heter Maria ska också vara med och om inte Wilma hade varit på Mauritius så skulle hon också varit med. Bajs på henne. Nu har jag varit på landäng och provat ut min blivande hjälm! Snacka om att jag ska beställa den direkt jag kommer hem! Kan nån gissa vilken det är?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0