Vilken dag är det?

Känner mig asfailad, vet inte vilken dag det är. Jag va tvungen att fråga Mikkel, han yrade som vanligt och bara ja det är onsdag idag! Jag bara what? Först trodde jag honom så jag gick ner till mamma och frågade vad och när vi skulle äta ikväll för Mikkel skulle ju på fotboll, mamma bara nä det är ju tisdag idag? Haha! Skrattade typ aslänge, min torra humor xD! Men iaf idag har jag typ kollat på Eclipse Asbra ju! Och sen ska vi in till Höllviken och fixa min cykel ochlitta annat skoj, men har faktiskt bestämt vad jag ska köpa på MyOne( fick 600 kr där av farfar i julklapp och sen har jag 150 sen innan så chill). Det blir fårskinnsbenskydd fram och bak en svart grimma och sadeltvål, ofc kommer det bilder sen. Mamma sa också att hon kunde köpa ett par vinter ridstövlar så blir nog de också! Men nu ska jag fortsätta läsa i min(Mikkels D:) Zlatan bok, och ni får stå ut med ingen bild för jag bloggar från iphonen så chacha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0