Pank och det är inge kul..

Chacha! Nej men typ.. ;)
Blogg.se appen vägrar samarbeta med mig mär det gäller denna bloggen så därför ni inte hört så mycket från min sida.

Tränade dressyr igår och det gick helt okej. Trött i hela kroppen och lite lätt död efteråt bara.. Idag är det hoppträning som gäller! Vi kör stenhårt nu innan Catrin åker till Thailand!

För tillfället sitter jag och kollar i H&M katalogen. Det är rätt mycket snyggt faktiskt! Synd bara att jag är typ pank. Men jag är typ jättesugen på att shoppa. Får försöka dra med mig typ Mira eller Johanna eller nån in på mellandagsrean imorgon. Hade behövt nåt nice att ha på mig på nyår. Å andra sidan så tror jag inte att Ida skulle bry sig om jag så kom i en sopsäck, men känns lite fräschare att inte göra det.


Så kan man ju också se ut.. Kristian efter att vi hade sminkat honom i Gamleby ;)

Kommentarer
Postat av: Anders Svensson

Guud vad het han är :D:D !!

2012-04-21 @ 16:49:32
URL: http://andersknullaralla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0