They might be bigger but we're faster and never scared

Hola! Som jag skrev igår började dagen med shopping på Nova med Mira. Till att börja med så är Mira typ jordens underbaraste människa, och jag slår vad om att jag kommer gråta ögonen ur mig när hon flyttar till Botswana nästnästa vecka! I alla fall, vi hade det väldigt trevligt idag och vi skrattade väldigt mycket åt min mat, som av nån anledning fått namnet kung fu? xD Det jag handlade var ett halsband och ett par örhängen som jag ska ha imorgon, en midjelång kofta som jag ska ha imorgon, en brun, tunn, stickad kofta med tweed på armbågarna och en pjamas, hehe. Lite förvånande att jag ändå har pengar kvar efter en hel shoppingtur! Ännu mer förvånande, nej mer chockande, att jag inte handlade en enda godisbit på candy people när jag väntade på bussen på bankgatan. Helt sjukt liksom! :o

Efter stan blev det stallet. Klippte Foxy, sen tyckte jag inte att han skulle behöva stå stilla längre så rycker manen på måndag istället. Det måste verkligen göras! Den är alldeles för lång och alldeles för tjock! Gick tio minuter med plutten i ridhuset och städade bland täckena och schabraken också. Rätt skönt att ha det gjort! Smörjningen får också bli på måndag. ;)


Haha, det är värst vad jag hittar bilder på mig och min lille ponny i Ida och Wilmas arkiv! Denna är från lägret på AW i somras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0