Hoppträning

Vet att jag inte kommer ha tid att blogga imorgon så berättar hur dagen ser ut redan nu!
Först ska jag och Mira shoppa på Nova! Mehehehehe, det ska bli najs! Alltid skönt med en bra start på dagen;)!
Sen ska jag till stallet och klippa Foxy. Han ser ut som en isbjörn fast att han redan är klippt en gång.. Jag ska också rycka/klippa hans man och städa allmänt, och om jag hinner, smörja. Gud vad flitigt om jag till och med lyckas genomföra allt detta! ;)

Idag var det då hoppträning och det gick väldigt bra! Vi tränade mycket svängar och vägar, hade en del kompinationer och titthinder. På något ställe blev han lite het och gick på för få galoppsprång för att jag inte lyckades få tillbaka honom tillräckligt, men det löste vi det med!


Haha, bild som jag hittade i arkivet som Wilma fotade när jag hoppade på Ribban i somras!

Kommentarer
Postat av: Julia - en ponnyryttare♥

Åh vad fin häst AVGUDAR den supergullig ju!!:D <3
Älskar den här bloggen lätt en av mina favoritbloggar ♥
Kika gärna in på vår blogg och ge chansen till oss att få ett besöksrekord <3333

2012-09-14 @ 22:32:57
URL: http://eliteponys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0